| Elżbieta Mikłusiak
Powrót do artykułów

Wycieczka na Dolny Śląsk

W piękny wrześniowy weekend 27-28.09.2014 r. członkowie Oddziału Górali Orawskich ZP w Lipnicy Wielkiej wraz z rodzinami i przyjaciółmi wybrali się na wycieczkę na Dolny Śląsk.

Najpierw zwiedziliśmy urzekający swą urodą Wrocław – wszyscy z zapartym tchem podziwiali Panoramę Racławicką, Ogród Japoński, Halę Stulecia, fontannę multimedialną, Uniwersytet Wrocławski – Aula Leopoldina i Oratorium Marianum, a także Ostrów Tumski z Katedrą i Rynek z Ratuszem. Pierwszego dnia w drodze do Jedliny-Zdroju, gdzie zatrzymaliśmy się na noc w hotelu „Jedlinka”, obejrzeliśmy jeszcze Kościół Pokoju w Świdnicy. Rano wyruszyliśmy do zamku Książ – przemierzyliśmy trasę „Od Piastów do tajemnic II wojny światowej”, a potem odpoczęliśmy w Palmiarnii. W drodze powrotnej do domu zwiedziliśmy Bazylikę Nawiedzenia NMP w Wambierzycach oraz Kaplicę Czaszek w Czermnej.

Wygodnie i bezpiecznie wiózł nas autokar firmy Jankara, a wyjazd został szczegółowo zaplanowany i profesjonalnie przygotowany przez Piotra Cymermana – dziękujemy i liczymy na więcej.

Elżbieta Mikłusiak

Zdjęcia z wycieczki tutaj!